Podsumowanie

Wdrożenie obejmowało przygotowanie mechanizmów handlu paliwami w ramach modelu B2B. Obsłużone zostały procesy związane ze sprzedażą, zakupami oraz organizacją transportu zakupionego towaru. System pobiera również aktualne ceny z giełdy paliwowej, co pozwala na czytelne obrazowanie aktualnych trendów cen paliw.

Główne wyzwania

  • przeniesienie mechanizmów sprzedażowych ERP na poziom ogólnodostępnej platformy B2B
  • dostarczenie atrakcyjnej wizualnie i nowoczesnej platformy sprzedażowej na wymagający rynek handlu paliw
  • integracja z zewnętrznymi systemami klasy ERP

Osiągnięcia

  • dostarczenie najlepszej w Polsce pod względem wizualnym, działającej na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, platformy handlowej w modelu B2B
  • zintegrowanie z zewnętrznym systemem ERP na poziomie zamówień, faktur, kontrahentów oraz produktów
39

grup uprawnień

413

uprawnień dostępu

69

dedykowanych uprawnień

57

aplikacji i modułów